Egy történelmi és nem történelmi borvidék összehasonlítása online felületeken való jelenlétük és társadalmi ismertségük alapján: a Villányi és a Tolnai borvidék

Váradi, Csenge (2017) Egy történelmi és nem történelmi borvidék összehasonlítása online felületeken való jelenlétük és társadalmi ismertségük alapján: a Villányi és a Tolnai borvidék. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Turizmus Tanszék.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
892kB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Varadi_Csenge.pdf


Item Type:BA/BSc thesis
Subjects:Commerce and tourism
Marketing
Oenology
Viticulture
ID Code:10125
Specialisation:Turizmus-vendéglátás
Deposited On:25 Oct 2017 10:55
Last Modified:25 Oct 2017 10:55

Repository Staff Only: item control page