Tételek száma:21.
Molnár, Balázs
(2013)
Adatgyűjtés az okostelefonok világában.
TDK dolgozat, BCE, E-business szekció.
Gálik, Julianna Katalin
(2013)
Inflation in a fantasy economy.
TDK dolgozat, BCE, E-business szekció.
Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/20130325102659.pdf
Hartai, Anita
(2013)
A magyar kuponos oldalak üzleti modelljének előnyei és hátrányai : Interjú elemzés.
TDK dolgozat, BCE, E-business szekció.
Gálik, Julianna Katalin
(2012)
Bot Nuke Day, or should I still torment those demons? : The effect of macros on economic agents in a virtual world.
TDK dolgozat, BCE, E-business szekció.
Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/20120325213213.pdf
Barta, Ákos Lajos
(2012)
Az online látogatók követésének módszerei : Anonimitás az interneten.
TDK dolgozat, BCE, E-business szekció.
Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/20120326152904.pdf
Szabó, Balázs
(2012)
How can organizations develop a sustainable competitive advantage through social media?
TDK dolgozat, BCE, E-business szekció.
Bischóf, Bernadett
(2012)
Létezhet-e legális zenefogyasztás Magyarországon? : Milyen üzleti modell keretében?
TDK dolgozat, BCE, E-business szekció.
Török, Tamás
(2011)
Mobiltőzsde : Zsebünkben a tőzsde.
TDK dolgozat, BCE, E-business szekció.
Pauza, Diána
(2011)
Online foglalási portálok e-business modelljei : Avagy a foglalási portálok értékajánlati és bevételi modelljeinek összehasonlító elemzése.
TDK dolgozat, BCE, E-business szekció.
Fischer, Bálint Dániel
(2011)
Sport, játék, függőség? : Mi motiválja a játékosokat, hogy napi több órát töltsenek el kedvenc MMORPG-jük előtt?
TDK dolgozat, BCE, E-business szekció.
Hörcsig, Kata Eszter and Török, Tamás Miklós
(2011)
"Együtt olcsóbb!" : Avagy a közösségi vásárlás üzleti modellje
külföldön és Magyarországon.
TDK dolgozat, BCE, E-business szekció.
Kárpáti, Dániel
(2011)
Közösségi vásárlás: megéri beszállni? : Előnyök és hátrányok az eladóknak.
TDK dolgozat, BCE, E-business szekció.
Svéda, Balázs
(2010)
A megosztás ereje - A Social Media mint vállalati kommunikációs felület.
TDK dolgozat, BCE, E-business szekció.
Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/SB_20100330133322.pdf
Tóth, Tímea
(2010)
A közösségi kölcsönzés magyarországi kérdései.
TDK dolgozat, BCE, E-business szekció.
Frang, Géza Attila and Kovács, Dávid
(2010)
Üzleti modellek a magyar online brókerpiacon.
TDK dolgozat, BCE, E-business szekció.
Czikora, Tamás
(2010)
A Twitter lehetőségei - Üzleti modellek megvalósíthatósága és a jövő –.
TDK dolgozat, BCE, E-business szekció.
Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/CT_20100330142141.pdf
Siegler, Bálint
(2009)
Új internetes üzleti modellek és a weblapok közötti szinergiák.
TDK dolgozat, BCE, E-business szekció.
Sz. Kis, Zoltán
(2009)
Üzleti modellek a sorozatok internetes terjesztésében.
TDK dolgozat, BCE, E-business szekció.
Pájer, Donát
(2008)
A zeneipar halott. : Vagy mégsem?
TDK dolgozat, BCE, E-business szekció.
Turcsányi, Tímea
(2008)
GOOGLE – az innováció fellegvára?
TDK dolgozat, BCE, E-business szekció.
Horváth, Csaba
(2008)
MMOG-k az online játékiparban.
TDK dolgozat, BCE, E-business szekció.
A lista elkészültének dátuma: Sun Dec 22 02:31:37 2024 UTC.