Hartai, Anita (2013) A magyar kuponos oldalak üzleti modelljének előnyei és hátrányai : Interjú elemzés. Outstanding Student Paper, BCE, E-business szekció.
![]() |
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Abstract
Dolgozatomban a kuponos oldalak által hirdetett win-win-win szituáció fennállását vizsgáltam meg. Elemzésem során közel 50 interjút készítettem azokkal a kereskedőkkel, akik már jelentek meg kuponos oldalon. A kereskedők számára a legfontosabb tanulság az, hogy csak hosszas tervezés után érdemes belevágni a kuponozásba. Olyan stratégiát kell kialakítani, ami optimális a szolgáltató számára. Végig kell gondolni a rendelkezésre álló kapacitást, amit még teljesíteni lehet minőségi kiszolgálás mellett. A kuponok számát is érdemes sok esetben maximalizálni. Ezután pedig a lehető legmagasabb szinten kell kiszolgálni a vendégeket az esetleges visszatérő vendégek reményében
Item Type: | Outstanding Student Paper |
---|---|
Notes: | 3. helyezett |
Subjects: | Commerce and tourism Knowledge economy, innovation |
ID Code: | 6252 |
Deposited On: | 31 Jul 2013 10:25 |
Last Modified: | 31 Jul 2013 10:25 |
Repository Staff Only: item control page