Tallózás Tanszék szerint
Tételek száma:12. Faragó, Kitti Andrea (2019) Auf Deutsch, please (?): Stellenwert der deutschen Sprache in Ungarn – eine Bestandsaufnahme. Postgraduális szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi és Nemzetközi Kapcsolatok Kar, Corvinus Idegennyelvi Oktató- és Kutatóközpont. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Farago_Kitti_Andrea.pdf Gyulai, Krisztina (2019) Die Anwendungsmöglichkeiten der methodologischen Techniken im Fachfremdsprachenunterricht für den NAV Kundenservice für Steuer. Postgraduális szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi és Nemzetközi Kapcsolatok Kar, Corvinus Idegennyelvi Oktató- és Kutatóközpont. Szabó, Barbara (2019) Interkulturelle Kompetenz als Erfolgsfaktor bei internationalen Unternehmen „Von Stolpersteinen zu Trittsteinen“ – ein Workshop zur Verbesserung der Kommunikation bei Bossard Austria GmbH. Postgraduális szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi és Nemzetközi Kapcsolatok Kar, Corvinus Idegennyelvi Oktató- és Kutatóközpont. Bozorádi, Réka (2019) Cooperative learning activities in esp trainings of the national tax and customs administration. Postgraduális szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi és Nemzetközi Kapcsolatok Kar, Corvinus Idegennyelvi Oktató- és Kutatóközpont. Forman, Balázs (2019) Foundation of courses on Environmental Policies. Postgraduális szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi és Nemzetközi Kapcsolatok Kar, Corvinus Idegennyelvi Oktató- és Kutatóközpont. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Forman_Balazs.pdf Fridmanné Bazsó, Hajnalka (2019) The challenges of adopting team building and soft skill trainings for hungarian professional millennials working in information technology, marketing, finance, sales and human resources. Postgraduális szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi és Nemzetközi Kapcsolatok Kar, Corvinus Idegennyelvi Oktató- és Kutatóközpont. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Fridmanne_Bazso_Hajnalka.pdf Kale, Utku (2019) Avoiding Pragmatic Failure in Aviation Communication. Postgraduális szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi és Nemzetközi Kapcsolatok Kar, Corvinus Idegennyelvi Oktató- és Kutatóközpont. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kale_Utku.pdf Minessy, Nermin (2019) Faculty perceptions of competence needed to embrace learner centred strategies using self determination theory. Postgraduális szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi és Nemzetközi Kapcsolatok Kar, Corvinus Idegennyelvi Oktató- és Kutatóközpont. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Minessy_Nermin.pdf Kertészné Schewe, Eszter (2019) Through the Eyes of Students - the Learning Environment in the ESP Courses of the NTCA. Postgraduális szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi és Nemzetközi Kapcsolatok Kar, Corvinus Idegennyelvi Oktató- és Kutatóközpont. Mátrainé Petró, Tímea (2019) How Conscious Can Practicing and Beginning Teachers be in Applying Gardner’s Multiple Intelligence Theory in the Classroom? Postgraduális szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi és Nemzetközi Kapcsolatok Kar, Corvinus Idegennyelvi Oktató- és Kutatóközpont. Szente, Mónika (2019) Proper preparation for teaching Business English to adult learners. Postgraduális szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi és Nemzetközi Kapcsolatok Kar, Corvinus Idegennyelvi Oktató- és Kutatóközpont. Egbe Eyong, Kenneth (2019) Teaching and Learning in a Multicultural Classroom. Postgraduális szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi és Nemzetközi Kapcsolatok Kar, Corvinus Idegennyelvi Oktató- és Kutatóközpont. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Egbe_Eyong_Kenneth.pdf |