Egy crowdfunding kampány sikertényezői: a jutalom alapú közösségi finanszírozás kampányainak kritikus sikertényezői két magyar startup projektjén keresztül

Kadocsa, Ferenc (2017) Egy crowdfunding kampány sikertényezői: a jutalom alapú közösségi finanszírozás kampányainak kritikus sikertényezői két magyar startup projektjén keresztül. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Kisvállalkozás-fejlesztési Központ.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Innováció, tudásgazdaság
Vállalati vezetés és politika
Vállalati szervezet
Azonosító kód:9813
Képzés/szak:Gazdálkodási és menedzsment
Elhelyezés dátuma:25 Szept 2017 13:15
Utolsó változtatás:11 Okt 2017 08:23

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap