A XXI. században releváns marketingeszköz a kiállítás az agráriumban?: magyar kkv-k és termelők a nemzetközi kiállításokon

Pál, Natália (2017) A XXI. században releváns marketingeszköz a kiállítás az agráriumban?: magyar kkv-k és termelők a nemzetközi kiállításokon. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Agrárközgazdasági és Vidékfejlesztési Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Pal_Natalia.pdf

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
864kB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Pal_Natalia.pdf


Item Type:BA/BSc thesis
Subjects:Management, business policy
Marketing
Agriculture
ID Code:9575
Deposited On:22 Aug 2017 08:36
Last Modified:22 Aug 2017 08:36

Repository Staff Only: item control page