Pál, Natália (2017) A XXI. században releváns marketingeszköz a kiállítás az agráriumban?: magyar kkv-k és termelők a nemzetközi kiállításokon. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Agrárközgazdasági és Vidékfejlesztési Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Pal_Natalia.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
864kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Pal_Natalia.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Vállalati vezetés és politika Marketing Mezőgazdaság |
Azonosító kód: | 9575 |
Elhelyezés dátuma: | 22 Aug 2017 08:36 |
Utolsó változtatás: | 22 Aug 2017 08:36 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap