A XXI. században releváns marketingeszköz a kiállítás az agráriumban?: magyar kkv-k és termelők a nemzetközi kiállításokon

Pál, Natália (2017) A XXI. században releváns marketingeszköz a kiállítás az agráriumban?: magyar kkv-k és termelők a nemzetközi kiállításokon. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Agrárközgazdasági és Vidékfejlesztési Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Pal_Natalia.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
864kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Pal_Natalia.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Vállalati vezetés és politika
Marketing
Mezőgazdaság
Azonosító kód:9575
Elhelyezés dátuma:22 Aug 2017 08:36
Utolsó változtatás:22 Aug 2017 08:36

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap