Hegedűs, Attila (2016) Lájkok, megosztások, megoszlások : A közösségi média stratégia hatása a célcsoportra. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hegedus_Attila.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hegedus_Attila.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Információgazdaság Marketing |
Azonosító kód: | 9362 |
Képzés/szak: | Kereskedelem és marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 13 Jún 2017 14:23 |
Utolsó változtatás: | 13 Jún 2017 14:23 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap