Szabó, András (2016) Startup pitch - mint új műfaj az üzleti kommunikációban. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Szabo_Andras_2016.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
631kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Szabo_Andras_2016.pdf
Absztrakt (kivonat)
A startup pitch egy olyan új üzleti kommunikációs műfaj, amely meghatározó formájává vált az új vállalkozási ötletek bemutatásának befektetőknek, leendő vevőknek és társaknak. A közösségi finanszírozásból, pitch versenyről, pitchdeckekből és két saját példából tartalmi jellemzők: igény megfogalmazása, termék vagy szolgáltatás bemutatása, célpiac bemutatása, versenyelőny ismertetése, üzleti modell, csapat. Ha a fenti szükséges elemek rendelkezésre állnak, akkor prezentáció formai elemeinek kell megfelelni egy sikeres előadás vagy videó tekintetében, ahol érzelmi kapcsolatot teremt az előadó a közönséggel.
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Vállalati vezetés és politika Marketing |
Azonosító kód: | 9360 |
Képzés/szak: | Gazdálkodási és menedzsment szak |
Elhelyezés dátuma: | 13 Jún 2017 13:06 |
Utolsó változtatás: | 03 Júl 2017 14:12 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap