Somogyi, Eszter (2016) Az üzletek beltéri designja, mint a Zara fő marketingkommunikációs eszköze : A Zara üzletek beltéri designjának vizsgálata a márkaidentitás és az image tükrében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetéstudományi Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Somogyi_Eszter.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Somogyi_Eszter.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Vállalati vezetés és politika Marketing |
Azonosító kód: | 9267 |
Képzés/szak: | Gazdálkodási és menedzsment szak |
Elhelyezés dátuma: | 19 Ápr 2017 09:48 |
Utolsó változtatás: | 19 Ápr 2017 09:48 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap