PR a közösségi médiában : Működőképes-e a BKK közösségi média PR tevékenysége az önmaga által generált kommunikációs zajban?

Éliás, András (2016) PR a közösségi médiában : Működőképes-e a BKK közösségi média PR tevékenysége az önmaga által generált kommunikációs zajban? BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
897kB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Információgazdaság
Marketing
Azonosító kód:9100
Képzés/szak:Gazdálkodási és menedzsment szak
Elhelyezés dátuma:05 Okt 2016 09:45
Utolsó változtatás:05 Okt 2016 09:45

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap