Tóth, Lilla (2016) „Álmok hamis luxuskivitelben” avagy „Ha nem véded, véged?” : A luxus divatmárkák hamisítás elleni márkavédelmi eszközei az Európai Unió Szellemi Tulajdoni Hivatala jogeseteinek tükrében. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Tétel típus: | MA/MSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing Jog |
Azonosító kód: | 9095 |
Képzés/szak: | Marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 04 Okt 2016 12:56 |
Utolsó változtatás: | 04 Okt 2016 12:56 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap