Márkakommunikáció hatása a márkaértékre, az Instagramon

Hódi, Aletta (2016) Márkakommunikáció hatása a márkaértékre, az Instagramon. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hodi_Aletta.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hodi_Aletta.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Információgazdaság
Marketing
Azonosító kód:9049
Képzés/szak:Marketing szak
Elhelyezés dátuma:28 Szept 2016 12:35
Utolsó változtatás:28 Szept 2016 12:35

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap