Hódi, Aletta (2016) Márkakommunikáció hatása a márkaértékre, az Instagramon. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hodi_Aletta.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Hodi_Aletta.pdf
Tétel típus: | MA/MSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Információgazdaság Marketing |
Azonosító kód: | 9049 |
Képzés/szak: | Marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 28 Szept 2016 12:35 |
Utolsó változtatás: | 28 Szept 2016 12:35 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap