Dobos, Dóra (2016) A márkaérték növelése a Facebook közösségi oldalon keresztül. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Dobos_Dora.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
797kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Dobos_Dora.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Információgazdaság Marketing |
Azonosító kód: | 9043 |
Képzés/szak: | Kereskedelem és marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 28 Szept 2016 09:52 |
Utolsó változtatás: | 28 Szept 2016 11:50 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap