Barcs, Júlia (2016) A táplálkozásmarketing sikere a funkcionális élelmiszerpiacon : A hazai cereáliapiac fogyasztói megítélése és a Nestlé gészségfókuszú marketingkommunikációja. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Kisvállalkozás-fejlesztési Központ. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Barcs_Julia_Rita.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Barcs_Julia_Rita.pdf
Item Type: | BA/BSc thesis |
---|---|
Subjects: | Management, business policy Marketing Food industry, canning industry |
ID Code: | 8960 |
Specialisation: | Gazdálkodási és menedzsment szak |
Deposited On: | 30 Aug 2016 12:26 |
Last Modified: | 30 Aug 2016 12:26 |
Repository Staff Only: item control page