A táplálkozásmarketing sikere a funkcionális élelmiszerpiacon : A hazai cereáliapiac fogyasztói megítélése és a Nestlé gészségfókuszú marketingkommunikációja

Barcs, Júlia (2016) A táplálkozásmarketing sikere a funkcionális élelmiszerpiacon : A hazai cereáliapiac fogyasztói megítélése és a Nestlé gészségfókuszú marketingkommunikációja. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Kisvállalkozás-fejlesztési Központ. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Barcs_Julia_Rita.pdf

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Barcs_Julia_Rita.pdf


Item Type:BA/BSc thesis
Subjects:Management, business policy
Marketing
Food industry, canning industry
ID Code:8960
Specialisation:Gazdálkodási és menedzsment szak
Deposited On:30 Aug 2016 12:26
Last Modified:30 Aug 2016 12:26

Repository Staff Only: item control page