A táplálkozásmarketing sikere a funkcionális élelmiszerpiacon : A hazai cereáliapiac fogyasztói megítélése és a Nestlé gészségfókuszú marketingkommunikációja

Barcs, Júlia (2016) A táplálkozásmarketing sikere a funkcionális élelmiszerpiacon : A hazai cereáliapiac fogyasztói megítélése és a Nestlé gészségfókuszú marketingkommunikációja. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Kisvállalkozás-fejlesztési Központ. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Barcs_Julia_Rita.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Barcs_Julia_Rita.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Vállalati vezetés és politika
Marketing
Élelmiszeripar, tartósitóipar
Azonosító kód:8960
Képzés/szak:Gazdálkodási és menedzsment szak
Elhelyezés dátuma:30 Aug 2016 12:26
Utolsó változtatás:30 Aug 2016 12:26

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap