Barcs, Júlia (2016) A táplálkozásmarketing sikere a funkcionális élelmiszerpiacon : A hazai cereáliapiac fogyasztói megítélése és a Nestlé gészségfókuszú marketingkommunikációja. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Kisvállalkozás-fejlesztési Központ. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Barcs_Julia_Rita.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Barcs_Julia_Rita.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Vállalati vezetés és politika Marketing Élelmiszeripar, tartósitóipar |
Azonosító kód: | 8960 |
Képzés/szak: | Gazdálkodási és menedzsment szak |
Elhelyezés dátuma: | 30 Aug 2016 12:26 |
Utolsó változtatás: | 30 Aug 2016 12:26 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap