A piacorientáció megnyilvánulása a startup, mint egy új vállalkozói szerepmodell esetében : Egy konceptuális modell kialakítása a hazai IT startupok tanulmányozása alapján

Kürtössy, Diána (2015) A piacorientáció megnyilvánulása a startup, mint egy új vállalkozói szerepmodell esetében : Egy konceptuális modell kialakítása a hazai IT startupok tanulmányozása alapján. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
838kB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Vállalati vezetés és politika
Azonosító kód:8825
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:23 Máj 2016 09:54
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 21:26

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap