Polyák, Attila Béla (2015) Crowdfunding kampány stratégiák a crowdfunding típusa alapján : A projekt jellegű és a folyamatos crowdfunding összehasonlítása. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Polyak_Attila_Bela_2015.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Polyak_Attila_Bela_2015.pdf
Tétel típus: | MA/MSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing Vállalati vezetés és politika |
Azonosító kód: | 8753 |
Képzés/szak: | Marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 02 Máj 2016 13:20 |
Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 21:26 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap