Crowdfunding kampány stratégiák a crowdfunding típusa alapján : A projekt jellegű és a folyamatos crowdfunding összehasonlítása

Polyák, Attila Béla (2015) Crowdfunding kampány stratégiák a crowdfunding típusa alapján : A projekt jellegű és a folyamatos crowdfunding összehasonlítása. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Polyak_Attila_Bela_2015.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Polyak_Attila_Bela_2015.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Vállalati vezetés és politika
Azonosító kód:8753
Képzés/szak:Marketing szak
Elhelyezés dátuma:02 Máj 2016 13:20
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 21:26

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap