A Sauska Villányi Rosé 2013 és a Ruppert Villányi Rosé Cuvée 2013 összehasonlítása a márkarezonancia-piramis alapján

Englert, Máté Bendeguz (2015) A Sauska Villányi Rosé 2013 és a Ruppert Villányi Rosé Cuvée 2013 összehasonlítása a márkarezonancia-piramis alapján. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

[img] PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
484kB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Borászat
Marketing
Azonosító kód:8545
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:15 Feb 2016 10:16
Utolsó változtatás:15 Feb 2016 10:16

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap