Tóth, Bálint (2015) A YouTube mint az elektronikus szájreklám felülete a számítógépes játékiparban. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Balint.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Balint.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing Információgazdaság |
Azonosító kód: | 8538 |
Képzés/szak: | Gazdálkodási és menedzsment szak |
Elhelyezés dátuma: | 12 Feb 2016 11:29 |
Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 21:24 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap