Kuna, Péter (2015) A marketingszervezetek működésének mérése és elemzése a web 2.0 területén. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kuna_Peter.pdf
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kuna_Peter.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing Információgazdaság |
Azonosító kód: | 8532 |
Képzés/szak: | Gazdálkodási és menedzsment szak |
Elhelyezés dátuma: | 12 Feb 2016 10:39 |
Utolsó változtatás: | 12 Feb 2016 10:39 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap