Répási, Jószef (2014) Az Audi Hungária és a Mercedes Benz Facebook profiljának és bejegyzéseinek elemzése : A vállalatok hogyan használják a közösségi média adta lehetőséget a márkaközösségek építésére. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
955kB |
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing Média és kommunikáció Vállalati vezetés és politika |
Azonosító kód: | 7942 |
Képzés/szak: | Kereskedelem és marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 19 Feb 2015 13:54 |
Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 21:18 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap