Az Audi Hungária és a Mercedes Benz Facebook profiljának és bejegyzéseinek elemzése : A vállalatok hogyan használják a közösségi média adta lehetőséget a márkaközösségek építésére

Répási, Jószef (2014) Az Audi Hungária és a Mercedes Benz Facebook profiljának és bejegyzéseinek elemzése : A vállalatok hogyan használják a közösségi média adta lehetőséget a márkaközösségek építésére. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
955kB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Média és kommunikáció
Vállalati vezetés és politika
Azonosító kód:7942
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:19 Feb 2015 13:54
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 21:18

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap