Törzsvásárlói és más hűség alapú rendszerek kialakítási lehetőségeinek bemutatása - Magyarországi példán keresztül

Tihanyi, Sándor (2008) Törzsvásárlói és más hűség alapú rendszerek kialakítási lehetőségeinek bemutatása - Magyarországi példán keresztül. Szakdolgozat, BCE-Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

[img] PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
508kB

Tétel típus:Szakdolgozat
Témakör:Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Marketing
Vállalati vezetés és politika
Azonosító kód:767
Képzés/szak:Mérnök-közgazdász Szak
Elhelyezés dátuma:11 Márc 2009
Utolsó változtatás:12 Ápr 2012 12:07

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap