„Önzetlen” hedonisták : A CSR lehetőségei a fogyasztói lojalitás kialakításában a magyar mobilkommunikációs piacon

Herdon, Andrea (2014) „Önzetlen” hedonisták : A CSR lehetőségei a fogyasztói lojalitás kialakításában a magyar mobilkommunikációs piacon. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Közlekedés, távközlés
Marketing
Vállalati vezetés és politika
Azonosító kód:7212
Képzés/szak:Gazdálkodási és menedzsment szak
Elhelyezés dátuma:16 Máj 2014 08:56
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 21:12

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap