Varga-Szabó, Noémi (2014) A jó bornak is kell a cégér : A Tokaj Kereskedőház Zrt. magyarországi online márkaépítése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Varga_Szabo_Noemi.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Varga_Szabo_Noemi.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing Borászat |
Azonosító kód: | 7072 |
Képzés/szak: | Kereskedelem és marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 09 Ápr 2014 10:23 |
Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 21:10 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap