Kiss-Dobronyi, Bence (2014) Demokratizálódó információ – élünk vele? : A mobilalkalmazások piacainak új logikára alapozott fogyasztói döntései, különös tekintettel a fogyasztói értékelések szerepére. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kiss_Dobronyi_Bence.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kiss_Dobronyi_Bence.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing Információgazdaság |
Azonosító kód: | 7064 |
Képzés/szak: | Kereskedelem és marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 09 Ápr 2014 08:59 |
Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 21:10 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap