Benedetti, Lárcio (2012) Decision Making Process in Corporate Sponsorship : Open Call as a Strategy to Attract, Screen, Assess and Select Sponsorship Proposals. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, International Study Programs. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Benedetti_Larcio.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Benedetti_Larcio.pdf
Tétel típus: | MA/MSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing Vállalati vezetés és politika |
Azonosító kód: | 6978 |
Képzés/szak: | Marketing(ENG) |
Elhelyezés dátuma: | 03 Ápr 2014 13:42 |
Utolsó változtatás: | 02 Dec 2021 11:42 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap