Jó bornak is kell a cégér : Az alkotóművészet és a piaci igények találkozásából születő hozzáadott érték vizsgálata a borcsomagolás példáján keresztül

Csukonyi, Zsófia (2013) Jó bornak is kell a cégér : Az alkotóművészet és a piaci igények találkozásából születő hozzáadott érték vizsgálata a borcsomagolás példáján keresztül. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
12MB

Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Borászat
Azonosító kód:6924
Képzés/szak:Marketing szak
Elhelyezés dátuma:01 Ápr 2014 12:02
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 21:09

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap