Fogyasztói magatartás és impulzusvásárlás a mobilalkalmazás áruházakban

Cseh, Dávid (2013) Fogyasztói magatartás és impulzusvásárlás a mobilalkalmazás áruházakban. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Cseh_David.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
745kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Cseh_David.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Pszichológia
Információgazdaság
Azonosító kód:6648
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:20 Feb 2014 11:07
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 21:06

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap