Al-Jashi, Fadi (2013) A geolokációs szolgáltatások ereje : A Foursquare sikerének titka. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Al_Jashi_Fadi.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Al_Jashi_Fadi.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing Információgazdaság |
Azonosító kód: | 6647 |
Képzés/szak: | Kereskedelem és marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 19 Feb 2014 15:08 |
Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 21:06 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap