Ecsédi, Anett (2012) The Perceived Value of Apple : Possible Customer Segmentations and their Analysis by Brand & Self Concepts and Attitude towards the Recent Changes. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Ecsedi_Anett.pdf
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Ecsedi_Anett.pdf
Tétel típus: | MA/MSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing Szociológia Információgazdaság |
Azonosító kód: | 5920 |
Képzés/szak: | Marketing(ENG) |
Elhelyezés dátuma: | 15 Feb 2013 09:00 |
Utolsó változtatás: | 02 Dec 2021 11:43 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap