Andresin, Zsanett (2012) A táblagép mint innováció elfogadásának vizsgálata a magyar és olasz fogyasztók körében. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Andresin_Zsanett.pdf
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Andresin_Zsanett.pdf
Tétel típus: | MA/MSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing Szociológia Innováció, tudásgazdaság Információgazdaság |
Azonosító kód: | 5919 |
Képzés/szak: | Marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 15 Feb 2013 08:52 |
Utolsó változtatás: | 15 Feb 2013 08:52 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap