A táblagép mint innováció elfogadásának vizsgálata a magyar és olasz fogyasztók körében

Andresin, Zsanett (2012) A táblagép mint innováció elfogadásának vizsgálata a magyar és olasz fogyasztók körében. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Andresin_Zsanett.pdf

[img] PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Andresin_Zsanett.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Szociológia
Innováció, tudásgazdaság
Információgazdaság
Azonosító kód:5919
Képzés/szak:Marketing szak
Elhelyezés dátuma:15 Feb 2013 08:52
Utolsó változtatás:15 Feb 2013 08:52

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap