Juhász-Nagy, Gábor (2012) E-Könyvek és más E-Kiadványok mint reklámhordozók. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Juhasz_Nagy Gabor.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
511kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Juhasz_Nagy Gabor.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing Média és kommunikáció Információgazdaság |
Azonosító kód: | 5729 |
Képzés/szak: | Kereskedelem és marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 26 Nov 2012 10:34 |
Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 20:56 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap