Az MLM vállalatok alapképességeire vonatkozó CSR koncepciója az Amway példáján

Kakuszi, Szabolcs Bendegúz (2012) Az MLM vállalatok alapképességeire vonatkozó CSR koncepciója az Amway példáján. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vállalatgazdaságtan Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kakuszi_Szabolcs_Bendeguz.pdf

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
434kB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kakuszi_Szabolcs_Bendeguz.pdf


Item Type:BA/BSc thesis
Subjects:Commerce and tourism
Marketing
Management, business policy
ID Code:5695
Specialisation:Gazdálkodási és menedzsment szak
Deposited On:21 Nov 2012 09:05
Last Modified:02 Jul 2016 20:55

Repository Staff Only: item control page