Kakuszi, Szabolcs Bendegúz (2012) Az MLM vállalatok alapképességeire vonatkozó CSR koncepciója az Amway példáján. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vállalatgazdaságtan Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kakuszi_Szabolcs_Bendeguz.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
434kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kakuszi_Szabolcs_Bendeguz.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás Marketing Vállalati vezetés és politika |
Azonosító kód: | 5695 |
Képzés/szak: | Gazdálkodási és menedzsment szak |
Elhelyezés dátuma: | 21 Nov 2012 09:05 |
Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 20:55 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap