Az MLM vállalatok alapképességeire vonatkozó CSR koncepciója az Amway példáján

Kakuszi, Szabolcs Bendegúz (2012) Az MLM vállalatok alapképességeire vonatkozó CSR koncepciója az Amway példáján. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vállalatgazdaságtan Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kakuszi_Szabolcs_Bendeguz.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
434kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kakuszi_Szabolcs_Bendeguz.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Marketing
Vállalati vezetés és politika
Azonosító kód:5695
Képzés/szak:Gazdálkodási és menedzsment szak
Elhelyezés dátuma:21 Nov 2012 09:05
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:55

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap