Az internetes foglalási portálok üzleti modelljei : Az Agoda és a Couchsurfing bemutatásán keresztül

Balogh, Levente (2012) Az internetes foglalási portálok üzleti modelljei : Az Agoda és a Couchsurfing bemutatásán keresztül. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetés és Szervezés Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Balogh_Levente.pdf

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Balogh_Levente.pdf


Item Type:MA/MSc thesis
Subjects:Commerce and tourism
Management, business policy
Information economy
ID Code:4902
Specialisation:Vezetés és szervezés szak
Deposited On:26 Sep 2012 07:07
Last Modified:02 Jul 2016 20:47

Repository Staff Only: item control page