Balogh, Levente (2012) Az internetes foglalási portálok üzleti modelljei : Az Agoda és a Couchsurfing bemutatásán keresztül. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetés és Szervezés Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Balogh_Levente.pdf
![]()
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Balogh_Levente.pdf
Item Type: | MA/MSc thesis |
---|---|
Subjects: | Commerce and tourism Management, business policy Information economy |
ID Code: | 4902 |
Specialisation: | Vezetés és szervezés szak |
Deposited On: | 26 Sep 2012 07:07 |
Last Modified: | 02 Jul 2016 20:47 |
Repository Staff Only: item control page