Balogh, Levente (2012) Az internetes foglalási portálok üzleti modelljei : Az Agoda és a Couchsurfing bemutatásán keresztül. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetés és Szervezés Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Balogh_Levente.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Balogh_Levente.pdf
Tétel típus: | MA/MSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás Vállalati vezetés és politika Információgazdaság |
Azonosító kód: | 4902 |
Képzés/szak: | Vezetés és szervezés szak |
Elhelyezés dátuma: | 26 Szept 2012 07:07 |
Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 20:47 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap