Az internetes foglalási portálok üzleti modelljei : Az Agoda és a Couchsurfing bemutatásán keresztül

Balogh, Levente (2012) Az internetes foglalási portálok üzleti modelljei : Az Agoda és a Couchsurfing bemutatásán keresztül. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetés és Szervezés Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Balogh_Levente.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Balogh_Levente.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Vállalati vezetés és politika
Információgazdaság
Azonosító kód:4902
Képzés/szak:Vezetés és szervezés szak
Elhelyezés dátuma:26 Szept 2012 07:07
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:47

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap