Jávor, Zsófia (2012) A Desktop Grid rendszerek elfogadási folyamata a felsőoktatási szférában és az ehhez kapcsolódó marketingtámogatás lehetőségei. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB |
Absztrakt (kivonat)
Jelen dolgozat azt a célt hivatott szolgálni, hogy bemutassa az információs technológia egyik legsokrétűbb innovációjának, a Desktop Grid rendszereknek az elfogadási folyamatát a felsőoktatási szektorban, valamint feltérképezze az ehhez kapcsolódó marketingtámogatás lehetőségeit. A dolgozathoz kapcsolódik egy átfogó kutatás, amely kérdőíves felmérés módszertanával valósult meg. A témakör mélyebb feltárása végett egy szakértői interjú is készült a Budapest Corvinus Egyetem informatikai szolgáltatásokat nyújtó központjának vezető beosztásban lévő tagjával. A dolgozat témakörei széles skálán mozognak; ezek között szerepel a Desktop Grid rendszerek technológiájának ismertetése, valamint az innovációt támogató intézmény hátterének bemutatása. Megalkotásra került egy saját elméleti modell a dolgozatban, mely marketing elméleti alapokra támaszkodva segíti a Desktop Gridek nyújtotta innováció elfogadási folyamatának megértését. A Desktop Gridek egyetemi hálózatokba való kiépítésnek marketing terve kiegészült a témakörhöz kapcsolódó kutatás eredményeinek feltárásával. Mindezeken kívül a dolgozat jövőre néző javaslatokat is tartalmaz.
Tétel típus: | MA/MSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing Oktatás Innováció, tudásgazdaság |
Azonosító kód: | 4862 |
Képzés/szak: | Marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 25 Szept 2012 12:07 |
Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 20:47 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap