Közösségi bormarketing jelenlegi helyzete Magyarországon : Kitekintés a francia és cseh gyakorlatra

Török, Zita (2012) Közösségi bormarketing jelenlegi helyzete Magyarországon : Kitekintés a francia és cseh gyakorlatra. Postgraduális szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Torok_Zita.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Torok_Zita.pdf


Tétel típus:Postgraduális szakdolgozat
Témakör:Marketing
Borászat
Azonosító kód:4744
Képzés/szak:Mérnök-közgazdász szak
Elhelyezés dátuma:14 Szept 2012 10:11
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:45

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap