Török, Zita (2012) Közösségi bormarketing jelenlegi helyzete Magyarországon : Kitekintés a francia és cseh gyakorlatra. Postgraduális szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Torok_Zita.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Torok_Zita.pdf
Tétel típus: | Postgraduális szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing Borászat |
Azonosító kód: | 4744 |
Képzés/szak: | Mérnök-közgazdász szak |
Elhelyezés dátuma: | 14 Szept 2012 10:11 |
Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 20:45 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap