Rajmon, Anna (2012) A flow szerepe az Y generáció fogyasztásában, különös tekintettel a könyvpiacra. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Rajmon_Anna.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
263kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Rajmon_Anna.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing Vállalati vezetés és politika |
Azonosító kód: | 4736 |
Képzés/szak: | Kereskedelem és marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 14 Szept 2012 09:51 |
Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 20:45 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap