Németh, Viktória (2012) Csoportbefolyás és virtuális közösségek szerepe a marketingben. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Nemeth_Viktoria.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
3MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Nemeth_Viktoria.pdf
Tétel típus: | MA/MSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing Pszichológia Információgazdaság |
Azonosító kód: | 4732 |
Képzés/szak: | Marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 14 Szept 2012 09:38 |
Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 20:45 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap