Borban az igazság, de miben van a bor? : A magyar borok csomagolásának kommunikációs és eladásösztönző szerepének vizsgálata

Dénes, Dávid (2012) Borban az igazság, de miben van a bor? : A magyar borok csomagolásának kommunikációs és eladásösztönző szerepének vizsgálata. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Denes_David.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Denes_David.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Borászat
Azonosító kód:4711
Képzés/szak:Gazdálkodási és menedzsment szak
Elhelyezés dátuma:14 Szept 2012 08:16
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:45

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap