Dénes, Dávid (2012) Borban az igazság, de miben van a bor? : A magyar borok csomagolásának kommunikációs és eladásösztönző szerepének vizsgálata. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Denes_David.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Denes_David.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing Borászat |
Azonosító kód: | 4711 |
Képzés/szak: | Gazdálkodási és menedzsment szak |
Elhelyezés dátuma: | 14 Szept 2012 08:16 |
Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 20:45 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap