Antal, Nikolett (2012) A Sample Central tesztáruház üzleti modelljének vizsgálata. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Antal_Nikoletta.pdf
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Antal_Nikoletta.pdf
Tétel típus: | MA/MSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing Vállalati vezetés és politika Innováció, tudásgazdaság |
Azonosító kód: | 4708 |
Képzés/szak: | Marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 14 Szept 2012 08:05 |
Utolsó változtatás: | 14 Szept 2012 08:05 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap