A Facebook-alkalmazások szerepe a Social Media Marketingben

Steixner, Balázs (2011) A Facebook-alkalmazások szerepe a Social Media Marketingben. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Információrendszerek Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Steixner_Balazs.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Steixner_Balazs.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Innováció, tudásgazdaság
Információgazdaság
Azonosító kód:4679
Képzés/szak:Gazdaságinformatikus szak
Elhelyezés dátuma:12 Szept 2012 13:33
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:45

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap