Összedől a kártyavár? : A vásárlói lojalitás növelése a Supershop törzsvásárlói kártyával a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél

Horti, Dávid (2011) Összedől a kártyavár? : A vásárlói lojalitás növelése a Supershop törzsvásárlói kártyával a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Vállalati vezetés és politika
Azonosító kód:4414
Képzés/szak:Gazdálkodási és menedzsment szak
Elhelyezés dátuma:07 Máj 2012 09:07
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:42

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap