Egy érett piac kapui : A HRpoint Kft. marketingstratégiája

Fodor, Anna Barbara (2011) Egy érett piac kapui : A HRpoint Kft. marketingstratégiája. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Fodor_Anna_Barbara.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Fodor_Anna_Barbara.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Vállalati vezetés és politika
Azonosító kód:4374
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:03 Máj 2012 07:05
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:42

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap