A digitális fogyasztói döntéshozatali folyamat

Tóth, Judit (2011) A digitális fogyasztói döntéshozatali folyamat. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Judit.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Judit.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Szociológia
Információgazdaság
Azonosító kód:4336
Képzés/szak:Marketing szak
Elhelyezés dátuma:21 Ápr 2012 09:07
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:41

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap