Advergame: játék, vagy reklám? : Az online reklámozás új lehetősége, különös tekintettel az élelmiszeripar kisgyermekeknek szóló reklámjaira

Szabó, Andrea Rita (2011) Advergame: játék, vagy reklám? : Az online reklámozás új lehetősége, különös tekintettel az élelmiszeripar kisgyermekeknek szóló reklámjaira. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkudástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
861kB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Számítástechnika
Szociológia
Azonosító kód:4014
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:06 Dec 2011 14:36
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:38

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap