Tóth, Pálma (2011) Facebook, mint marketing eszköz : A Genertel Biztosító Zrt. Facebook kommunikációjának elemzése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkudástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Palma.pdf
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
672kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Palma.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing Számítástechnika Média és kommunikáció |
Azonosító kód: | 3982 |
Képzés/szak: | Kereskedelem és marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 01 Dec 2011 12:35 |
Utolsó változtatás: | 24 Ápr 2012 07:39 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap