„Z- stratégia” : Vállalati válasz a munkába álló Z- generációra

Orosz, Emese (2011) „Z- stratégia” : Vállalati válasz a munkába álló Z- generációra. TDK dolgozat, BCE, Stratégiai menedzsment szekció.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
781kB

Absztrakt (kivonat)

Egy új generáció áll a munkavállalás küszöbén, ami az eddigi négy munkában álló generációtól markánsan különbözik: tagjait az első digitális bennszülötteknek nevezik. Akik már egy behálózott, technológia vezérelte világban nőttek fel. Milyen jellemzőkkel rendelkezik a Z- generáció? Fel vannak-e a vállalatok készülve az új generációra? Tudnak-e választ adni a munkába állásukra? Illetve készen állnak-e arra, hogy akár stratégiájukkal is alkalmazkodjanak a munkavállalók ezen új generációjához? Munkámban ezen a kérdésekre keresem a választ a szakirodalom elméleti hátterére és kvalitatív kutatási módszertanra építve.

Tétel típus:TDK dolgozat
További információ:2. helyezett
Témakör:Emberi erőforrás menedzsment
Szociológia
Vállalati vezetés és politika
Vállalati szervezet
Azonosító kód:3333
Elhelyezés dátuma:26 Máj 2011 09:55
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:30

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap