Orosz, Emese (2011) „Z- stratégia” : Vállalati válasz a munkába álló Z- generációra. TDK dolgozat, BCE, Stratégiai menedzsment szekció.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
781kB |
Absztrakt (kivonat)
Egy új generáció áll a munkavállalás küszöbén, ami az eddigi négy munkában álló generációtól markánsan különbözik: tagjait az első digitális bennszülötteknek nevezik. Akik már egy behálózott, technológia vezérelte világban nőttek fel. Milyen jellemzőkkel rendelkezik a Z- generáció? Fel vannak-e a vállalatok készülve az új generációra? Tudnak-e választ adni a munkába állásukra? Illetve készen állnak-e arra, hogy akár stratégiájukkal is alkalmazkodjanak a munkavállalók ezen új generációjához? Munkámban ezen a kérdésekre keresem a választ a szakirodalom elméleti hátterére és kvalitatív kutatási módszertanra építve.
Tétel típus: | TDK dolgozat |
---|---|
További információ: | 2. helyezett |
Témakör: | Emberi erőforrás menedzsment Szociológia Vállalati vezetés és politika Vállalati szervezet |
Azonosító kód: | 3333 |
Elhelyezés dátuma: | 26 Máj 2011 09:55 |
Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 20:30 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap